maandag 26 januari 2015

Egg Chair hangstoel <> Eames Rocker

De Egg Chair Hangstoel, echt een plaatje om te zien! Een stoel die al heel lang hoog op mijn verlanglijstje staat! Prachtig met een kussen erin, vachtje en dan uren wegdromen met een goed boek!

Bron: Etsy

Bron: orangefarmhouse.nl

www.nousdecor.com

Bron: apartmenttherapy.com

Bron: www.vtwonen.nl

Bron: scandinavianretreat.blogspot.com

Super he! Zowel binnen als buiten te gebruiken ;)

Nu zijn wij op zoek naar nieuwe stoelen / fauteuils (en misschien ook wel een nieuwe bank.....) onze fauteuils, die we vlak na de verhuizing hebben gekocht (2 grijze Ektorp's van ikea), prachtige robuuste stoelen, hebben we weer verkocht! Nu al?? Ja.......
We hadden ze al gekocht met het doel om ze niet te lang te houden ;) We hadden even wat nodig, konden een leuke deal sluiten op Marktplaats, en ze staan super leuk!
Maar we wilden eigen iets meer richting het Scaninavische, stoere, en minder robuust. 

Nu we ze weer voor een heel goed bedrag konden verkopen hebben we dat gedaan en nu dus op zoek naar iets anders!

En ja de Egg chair Hangstoel zou er wat mij betreft morgen al mogen hangen! Maar mijn man twijfelt..... zit hij wel lekker? Wordt je niet gek van het gewiebel? etc......
Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met deze stoel in gebruik?

Maar ook vind ik de Eames Rocker een super gave stoel. Een hele mooie strakke schommelstoel, die heel goed past bij de scandinavische sfeer die we graag zien.

Bron: lolitasaysso.blogspot.co.uk

Bron: impressionen.de

Bron: norskeinteriorblogger.no

Bron: trendenser.se

Bron: solebich.de

Ook super gaaf he!

Als jullie mochten kiezen, voor welke zou je dan gaan?

Of zullen we ze stiekem gewoon allebei een mooi plekje geven? Van zitplekken kan je nooit genoeg hebben toch?

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties / ervaringen met de stoelen! En heb jij er 1 in je interieur?

1 opmerking:

  1. Hoi Cin,

    Ik zou voor allebei gaan :))
    En als het je niet bevalt verkoop je ze toch weer ;))
    liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen