vrijdag 6 februari 2015

Binnenkijker

Wat is er veel gebeurd de afgelopen 1,5 week hier in huis! We zijn op zoek gegaan naar DE ideale stoel voor in ons huis!
Dat is natuurlijk geen straf ;)

We zijn een dagje wezen woonshoppen bi Loods 5 in Zaandam en bij Sissy Boy Homeland in Amsterdam en we zijn geslaagd!

We hebben 2 nieuwe fauteuils gekocht! (En een nieuwe bank, daarover later meer!)

De afgelopen week gaf ik op Instagram al een binnekijker van de verschillende hoekjes in ons huis, dat wil ik jullie ook niet onthouden :)


Wij kochten de Hangstoel bij Sissy Boy Homeland

En wij kochten de vlinderstoel Nordal via deens.nl

Op Marktplaats deed ik een geweldige vondst! Een sidetable / bureau van VT wonen! Eentje die hoog op mijn verlanglijstje stond! En dat voor een prikkie! We moesten er even voor rijden maar dat hadden we er zeker voor over!



En het staat zo super gezellig! Zowel ik als de kids werken en spelen heerlijk aan dit bureau!

Onze speelgoedkast in de woonkamer

Onze eetkamer

Een stukje van de zithoek....... Vanaf het weekend een hele nieuwe zithoek! 

Mijn gezellige waskamer! 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om even een kijkje in ons huis te nemen!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk een rondleiding.
    En het ziet er echt heel gaaf uit.
    Leuk om te zien dat je een hele nieuwe stijl in je nieuwe huis hebt.
    En zelfs helemaal doorgevoerd in je wakamer :))
    Gelukkig....stijl jij ook je waskamer.
    Ben heel benieuwd naar je nieuwe bank.
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He wat lief! Dank je wel <3 Ja, haha! Waskamers stylen is toch helemaal niet raar ;)

      Verwijderen
  2. Absoluut twee pracht stoelen zeg,, wat kan jij mooi stijlen. Binnenkort gaan we voor thuis ook een massief houten tafel halen,, was aan het twijfelen tussen wit of echt houtkleur en deze mooie foto van de eetkamer maakt het er niet makkelijker op! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen