maandag 23 februari 2015

Kinderkamerinspiratie deel 3

In dit laatste deel (klik hier voor deel 1 / deel 2) van de kinderkamer inspiratie aandacht voor Ferm Living!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op scandinavisch wonen. De mooie vormen, strakke dessins, mooie kleuren, ik hou er van! Ook voor in de kinderkamers!

Dan kom je al heel snel uit bij Ferm Living. Met super veel en leuke spullen voor in de kinderkamers!

Ik maakte de volgende collage voor de kamer van mijn dochter:


Een muur is behangen met een heel mooi zachtgeel behangetje van de Karwei en onze little Lady wil ook heel graag roze erbij als kleur!

Zachtroze, lichtgeel en grijs vind ik een hele mooie combi.

De volgende producten van Fermliving staan op mijn wishlist:

1. Wandhaakje 'Dog Hook' en 'See lion Hook ' hout €17,50

2. Mand Arrow Basket grijs/bruin/wit €30,-

3. Wandlamp Hert roze hout  €72,00

4. Kussen Dog wit katoen €34,-

5. Sierkussen Dotty Boompjes geel €54,- 

6. Deken Little Remix €60,00

7. Dekbedovertrek Cloud €90,00

8. Muursticker This Month €80,00

Bijvoorbeeld te shoppen op wonen met lef

Wat is jouw favoriete kinderkamer accessoire? Ik ben benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten