dinsdag 21 april 2015

Kaarten & posters in je interieur

Persoonlijkheid in je interieur, daar hou ik van! Dat je kan zien wie er woont, wat dat voor een mensen zijn en waar ze blij van worden.
Dat maakt dat het interieur echt van jou wordt.



Dat kan je verwezenlijken door veel persoonlijke foto's op te hangen maar ook door mooie kaarten en posters een mooi plekje te geven in je interieur!

Zelf ben ik niet zo een fan van het ophangen van heel veel foto's maar kaarten en posters met mooie teksten daar ben ik wel dol op! Er zijn heel veel (web) winkels die mooie kaarten en posters verkopen maar zelf ben ik dol op de webwinkel van Studio Catootje!



Studio Catootje verkoopt hele mooie kaarten en posters! Voor in huis, om te versturen, om een cadeautje mee op te vrolijken, etc! Een hele overzichtelijke webwinkel, goede service en heel veel keus!

Ik wil jullie een kleine greep uit haar assortiment laten zien waar ik in huis heel blij van wordt:











Mooie poster, vrolijke kaarten die je interieur echt aanvullen. Ik ben er heel blij mee. Hiermee hoop ik jullie wat inspiratie te geven wat je met leuke kaarten en posters kan doen.
Je hoeft ze dus niet alleen op te hangen maar je kan ze ook aan een vaas hangen, op een mooi bord leggen, in een frame hangen of als persoonlijke noot aan een cadeau hangen!

Neem je ook snel een kijkje in haar webwinkel? Ik weet zeker dat jij het niet kunt weerstaan iets leuks te bestellen ;) 



Alle foto's zijn door mij gemaakt en mogen niet zonder mijn toestemming worden gebruikt. 



1 opmerking: