donderdag 16 november 2017

Wonen op het platteland

Ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Maar dat was niet geheel zonder reden!

Wij hebben vorig jaar ons droomhuis gevonden op het platteland!



Wat een heerlijk huis en wat een heerlijke plek! We zijn vorig jaar november hier komen wonen en ondertussen hebben we binnen en buiten al heel wat afgeklust.

Ik zal de aankomende tijd mijn blog weer gaan bijhouden met alle dingen die we gedaan hebben en die we beleefd hebben. Ook zal ik regelmatig foto's gaan plaatsen van ons huis en ons erf. 

In ons huis was al een jaar of 20 niet veel gedaan. Dus lekkere oud groene vloerbedekking op de trap en boven, zachtboard plafonds, oud roze vloerbedekking op de begane grond, zelf in het toilet lag vloerbedekking (BAH!)

Wij hebben ervoor gekozen om boven te beginnen met verbouwen en dat hebben we gedaan.








Hier wat klus foto's - de familie hard aan het werk!

We hadden 2 weken de tijd om een heleboel te doen (wat natuurlijk niet haalbaar is haha!) en toen moesten we ons oude huis uit. 

Over deze 2 weken (wat er allemaal gebeurd is en wat ook niet!) zal ik de volgende keer vertellen. Je snapt natuurlijk wel dat we even druk waren met wat anders :)
Je kan mij ook volgen op instagram: Woongeluk

Gelukkig maakt het uitzicht vanuit de woonkamer en keuken alles weer dubbel en dwars goed! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten